

























Zgłoszenia serwisowe produktów poniższych producentów najlepiej kierować bezpośrednio do autoryzowanych serwisów danego producenta:
Powyższa informacja nie wyłącza możliwości skorzystania z tytułu rękojmi bądź gwarancji bezpośrednio u sprzedawcy, ma jedynie na celu przyspieszenie procesu reklamacyjnego.
Jeżeli reklamacja dotyczy sprzętu producenta, którego nie ma na liście powyżej, prosimy postępować zgodnie z procedurą opisaną poniżej.
Informacje ogólne
Gwarancja na sprzedawane przez nas towary obowiązuje na podstawie dokumentu sprzedaży, który Państwo otrzymali.
W razie stwierdzenia usterki należy przesłać zgłoszenie reklamacyjne na adres mailowy serwis@4air.pl .
Reklamowany lub podlegający gwarancji produkt należy dostarczyć osobiście lub wysłać na adres:
Pikada Sp. z o.o. - Serwis 4air.pl
ul. Jarząbka 4
05-090 Raszyn
Warunki realizacji serwisu
Na rozpatrzenie reklamacji i realizację gwarancji zgodnie z polskim prawem mamy do 14 dni roboczych. Jeśli naprawa wymaga dodatkowych wysyłek do serwisów zewnętrznych lub sprowadzenia części do serwisu czas ten może ulec przedłużeniu. O przedłużeniu okresu realizacji serwisu informujemy mailowo lub telefonicznie.
Serwis odsyłają Państwo na swój koszt na adres naszego serwisu. Koszt odesłania reklamacji do Państwa ponosi już nasza firma.