Producenci
Promocje
oczyszczacz powietrza Boneco H680
oczyszczacz powietrza Boneco H680
2 899,00 zł 2 659,00 zł
szt.
Reklamacje

Witamy w automatycznym systemie składania oraz sprawdzania statusu reklamacji.

Zgłoszenia serwisowe produktów poniższych producentów należy kierować bezpośrednio
do autoryzowanych serwisów danego producenta:

 

 PHILIPS  https://mediaarena.pl/userdata/producers/201.jpg  https://mediaarena.pl/userdata/producers/214.png

Philips - link
 

 Winix - link
 

Karcher - link
 

https://mediaarena.pl/userdata/producers/377.jpg

 Stylies  Air&me (Air Naturel)

Coway - link

 Stylies - link   Air&Me/Airnaturel - link

 Ideal

 LIFAair

 

Ideal - link LIFAair - link

Samsung - link
Serwis telefonów: 22 607 93 33

 

 

 
Jeżeli reklamacja dotyczy sprzętu producenta, którego nie ma na liście powyżej, prosimy postępować zgodnie z procedurą opisaną poniżej.
 

Podczas składnia zgłoszenia reklamacyjnego należy uzupełnić niezbędne dane (pola oznaczone gwiazdką) w kartach "Reklamacyjne" oraz "Klient".

Aby przyspieszyć proces rozpatrywania reklamacji prosimy o dołączenie zdjęcia/skanu dowodu zakupu w specjalnie przeznaczonym polu na końcu formularza zgłoszeniowego w karcie "Reklamacyjne".

Procesu reklamacji:
1. Wypełnienie poniższego formularza reklamacyjnego przez Klienta.
2. Reklamowany produkt należy dostarczyć osobiście lub wysłać na adres:  

Serwis MediaArena - 4air.pl

ul. Pod Fortem 2C / LU6

31-302 Kraków

Prosimy aby reklamowany towar zawierał cały komplet akcesoriów, które były w zestawie (przewody, zasilacze itp.)
3. W przypadku wysyłki prosimy o staranne zabezpieczenie przesyłki w oryginalnym lub zastępczym kartonie oraz zabezpieczenie urządzenia foliami, bąbelkami lub styropianami jak w oryginalnym opakowaniu. Prosimy także o umieszczenie na przesyłce numeru reklamacji RMA. Ułatwi nam to identyfikację i przyśpieszy rozpatrzenie Państwa reklamacji.
4. Rozpatrzenia reklamacji od momentu otrzymania reklamowanego towaru następuje ustawowo w ciągu 14 dni.
Jeśli termin ten z przyczyn od nas niezależnych ulegnie przedłużeniu zostaną Państwo o tym poinformowani.
5. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt: serwis@4air.pl, tel. 600 280 890.
Prosimy powołać się na numer zgłoszenia reklamacyjnego RMA i/lub nazwisko/nazwę Klienta.
6. O każdej zmianie statusu reklamacji klient zostanie poinformowany drogą mailową.

Obecny status reklamacji można sprawdzić poniżej podając Nazwisko oraz otrzymany Numer RMA

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl