Informacje ogólne
Gwarancja na sprzedawane przez nas towary obowiązuje na podstawie dokumentu sprzedaży, który Państwo otrzymali.
W razie stwierdzenia usterki należy przesłać zgłoszenie reklamacyjne.
Dodatkowe pytania dot. gwarancji lub reklamacji należy kierować na maila serwis@4air.pl .
Reklamowany lub podlegający gwarancji produkt należy dostarczyć osobiście lub wysłać na adres ProPharma Solutions sp. z o.o.:
Serwis ProPharma Solutions Sp. z o.o. - 4air.pl
Jarząbka 4
05-090 Raszyn
Warunki realizacji serwisu
Na rozpatrzenie reklamacji i realizację gwarancji zgodnie z polskim prawem mamy 14 dni roboczych. Jeśli naprawa wymaga dodatkowych wysyłek do serwisów zewnętrznych lub sprowadzenia części do serwisu czas ten może ulec przedłużeniu. O przedłużeniu okresu realizacji serwisu informujemy mailowo lub telefonicznie.
Serwis odsyłają Państwo na swój koszt na adres naszego serwisu. Koszt odesłania reklamacji do Państwa ponosi nasza firma.
Gwarancje zewnętrzne
Jeśli produkt posiada zewnętrzną gwarancję producenta, a tak jest w przypadku wielu oczyszczaczy powietrza, należy zapoznać się z procedurą gwarancji opisanej na załączonych kartach gwarancyjnych. Podstawową formą realizacji gwarancji jest wtedy serwis producenta sprzętu, a nasz serwis służy jedynie informacją i pomocą w procedurach. W takich przypadkach do sprzętu jest załączona informacja o gwarancji oraz blankiet takiej gwarancji albo informacja o jej rejestracji przez stronę www.
Gwarancję zewnętrzną zgłasza się bezpośrednio w serwisie producenta - za pomocą maila lub telefonicznie pod podanymi
w warunkach gwarancji kontaktami. Transport w przypadku gwarancji zewnętrznej w obie strony pokrywa producent lub dystrybutor sprzętu.
W przypadku gwarancji zewnętrznej 4air.pl jest jedynie pośrednikiem w komunikacji, gwarantem jest natomiast producent lub dystrybutor sprzętu.