Philips HU4706/11 nawilżacz powietrza
Opis
Philips HU4706/11 nawilżacz powietrza
Bezpieczniej i bardziej higienicznie, bez białego osadu i moczenia biurka
Ten nawilżacz powietrza firmy Philips oferuje trzystopniowy zaawansowany system parowania z technologią NanoCloud. Etap 1: filtr absorpcyjny nawilżacza wyłapuje duże cząsteczki, takie jak włosy, sierść i kurz, unoszące się w suchym powietrzu. Etap 2: zaawansowany system parowania z technologią NanoCloud nawilża powietrze, dodając do niego cząsteczki wody (bez bakterii ani osadu). Etap 3: zdrowe, przyjemne i nawilżone powietrze jest wydmuchiwane z nawilżacza ze stałą prędkością bez równoczesnego tworzenia mgły wodnej.
Równomierne rozprowadzanie nawilżonego powietrza
Równomierne rozprowadzanie nawilżonego powietrza. Zdrowe, nawilżone powietrze w domu i w biurze oraz komfort dla skóry.
Nowoczesna konstrukcja zapewnia wyjątkową łatwość czyszczenia
Dokładne czyszczenie nawilżaczy — szczególnie zbiornika wody — jeszcze nigdy nie było tak łatwe.
Łatwy do napełnienia zbiornik wody
Zbiornik wody można napełnić na 2 sposoby: nalewając wodę z kubka do zbiornika po zdjęciu pokrywy lub nalewając wodę do zbiornika wyjętego z urządzenia bezpośrednio z kranu.
Automatyczne wyłączanie po wyczerpaniu się wody w nawilżaczu
Kiedy zbiornik wody jest pusty i wymaga napełnienia, blokada Healthy air protect wyłącza nawilżacz.
Wybierz opcję nawilżania cichego lub standardowego
Wybierz opcję nawilżania cichego lub standardowego w celu uzyskania maksymalnej elastyczności działania.
- Moc 14 W
- Wydajność nawilżania 150 ml/h
- Czas działania 8 godzin
- Pojemność zbiornika wody 1,3 L
- Poziom hałasu 27–40 dB
- Napięcie 220–240 V
- Filtr nawilżający Wymieniaj filtr HU4136 co 3 miesiące
Dane techniczne
Nazwa | Philips HU4706/11 |
Maksymalna wielkość pomieszczenia w m² | do 15 |
Cechy dodatkowe | Czas działania 8 godzin |
Gwarancja | 24 miesięcy |
Zbiornik na wodę w litrach | 1,3 |
Zdolność nawilżania ml/h | 150 |
Rodzaj nawilżacza | Ewaporacyjny |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.